LEARNing Landscapes Teaching and Learning in the Digital World: Possibilities and Challenges (Spring 2013, V6, No 2)
Τομέας MENTEP TET-SAT:
Ψηφιακή παιδαγωγική
Είδος :
Περιγραφή
Το συγκεκριμένο τεύχος του διαδικτυακού περιοδικού Learning Landscapes παρουσιάζει την επιρροή του διαδικτυακού κόσμου στην διδασκαλία και μάθηση μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα και κριτικές συζητήσεις σε ευρύ φάσμα της εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, περιλαμβάνει άρθρα σε τρία κύρια θέματα που βρίσκονται στην σύγχρονη βιβλιογραφία, τα οποία αναφέρονται πιο κάτω, αλλά και περισσότερα: 1.Η ανάγκη για δεξιότητες του 21ου αιώνα για να εξοπλίσει τους νέους με τα απαραίτητα εργαλεία ώστε να πετύχoυν στο σημερινό κόσμο 2.Η σημασία της ανάπτυξης της δημιουργικότητας, της συνεργασίας, της επικοινωνίας και της καινοτομίας στους νέους οι οποίοι πρέπει να έχουν παγκόσμια αντίληψη και πολιτισμική ευαισθητοποίηση. 3.Η ανάγκη για την ανάπτυξη του ψηφιακού αλφαβητισμού για να συμβαδίζουμε με τον ψηφιακό κόσμο που κατέχει τεράστιες προοπτικές, αλλά οι οποίες απαιτούν κριτική στάση, προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι η ισχύς αυτών των εργαλείων χρησιμοποιείται ως "good work", σύμφωνα με τον Howard Gardner (2012). Συγκεκριμένα, τα 25 άρθρα στο τεύχος είναι ομαδοποιημένα θεματικά, κάνουν αναφορά στη θεωρία και πράξη και περιλαμβάνουν συνεντεύξεις, έρευνα, καλές πρακτικές κ.ά
Σύνδεσμοι
Τίτλος Εγγράφου
Σύνδεσμος
LEARNing Landscapes Teaching and Learning in the Digital World: Possibilities and Challenges
Σχετικές Πηγές
Use of Technology in Education - Lecture on Blooms Taxonomy
Σε αυτή τη διάλεξη μέσω διαδικτυακού βίντεο, o Russell Stannard εξηγεί την χρησιμότητα της ταξινομίας του Bloom ειδικά σε σχέση με τη χρήση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση.
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union
The MENTEP project is a European Policy Experimentation funded by the European Commission via the Erasmus+ programme. This website reflects the views only of the authors and it does not represent the opinion of the European Commission, and the European Commission is not responsible or liable.