Το άρθρο παρουσιάζει τις απόψεις και τις πρακτικές του Εκπαιδευτή Russell Stannard στη χρήση τεχνολογίας «screen capture» ως μέσο ανατροφοδότησης για την εργασία των μαθητών. Συγκεκριμένα, γίνεται αναφορά στη θεωρία και έρευνα σχετικά με αυτό και δίνει έμφαση στην εκπαιδευτική αξία στη μάθηση. Εξηγεί με απλό τρόπο πώς χρησιμοποιείται η συγκεκριμένη τεχνολογία και εφαρμογή (παραδείγματα ανατροφοδότησης σε δείγματα γραπτού λόγου μαθητή μέσω σχετικών υπερσυνδέσμων). Η σημασία τέτοιου είδους τεχνολογίας στη διδασκαλία και τη μάθηση και ειδικότερα στο θέμα της ανατροφοδότησης, καθιστά το screen capture ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια των εκπαιδευτικών. Επιπρόσθετα, σημαντικό θα ήταν εάν οι μαθητές χρησιμοποιούσαν τέτοιου είδους τεχνολογία ως αυτοαξιολόγηση και ετεροαξιολόγηση όπου θα συνέβαλλε ουσιαστικά στη Αξιολόγηση ως μάθηση (Assessment As Learning).
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union
The MENTEP project is a European Policy Experimentation funded by the European Commission via the Erasmus+ programme. This website reflects the views only of the authors and it does not represent the opinion of the European Commission, and the European Commission is not responsible or liable.