Σχεδιασμός και υλοποίηση διδασκαλίας με ΤΠΕ (Μαθησιακός Σχεδιασμός)
Είδος :
Άρθρο (αρχείο κειμένου pdf / word)
Περιγραφή
Το άρθρο δίνει τον επίσημο ορισμό της μεθοδολογίας «Αντίστροφη Μάθηση», όπως διατυπώθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο και τους κύριους ηγέτες της Δικτυακής κοινότητας Αντίστροφης Μάθησης (FLN) προκειμένου να αντιμετωπισθούν ορισμένες από τις παρανοήσεις σχετικά με αυτόν τον όρο και να διαλυθούν μερικοί από τους μύθους που διαδόθηκαν από εκπαιδευτικούς και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Επισημαίνεται η διάκριση μεταξύ της Αντίστροφης τάξης και Αντίστροφης Μάθησης γιατί η αντίστροφη τάξη δεν συνεπάγει αντίστροφη μάθηση. Συγκεκριμένα, η αντίστροφη μάθηση βασίζεται σε τέσσερις πυλώνες - Ευέλικτο περιβάλλον, Κουλτούρα μάθησης, Στοχευμένο Περιεχόμενο, Επαγγελματίας Εκπαιδευτικός. Ο κάθε πυλώνας περιλαμβάνει κριτήρια που δίνουν τις προδιαγραφές του.
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union
The MENTEP project is a European Policy Experimentation funded by the European Commission via the Erasmus+ programme. This website reflects the views only of the authors and it does not represent the opinion of the European Commission, and the European Commission is not responsible or liable.