International Conference in Open and Distance Learning
Khan Academy
Μουσείο Φρυσίρα
51 Ευρωπαϊκές χώρες και Πανεπιστήμια
The 3D Classroom
FutureLearn
Πανεπιστήμιο Κύπρου
sdoukakis.files.wordpress.com
Ελληνικό Δημόσιο
Science Direct
London Knowledge Lab - Institute of Education
Northwest Evaluation Association
EAITY-Τομέας Επιμόρφωσης και Κατάρτισης (ΤΕΚ)
Εικονικό Μουσείο Κυπριακών Τροφών και Διατροφής
Google
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Moodle.org
Ελληνική Δημοκρατία - Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Prezi - Δρ. Θεοφανέλλης Τιμολέων
Free Technology for Teachers (blog)
Edtech.gr
Ελληνοβρετανικά ΝΕΑ, Τεύχος 10
International GeoGebra Institute
Horizon2020
SlideShare, Νίκος Παπασταματίου
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Μεσολογγίου
Taylor & Francis
Learning Landscapes
PREZI - Μαρασλής Αντώνης, Σιατραβάνη Παναγιώτα
ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
Relief Teacher Association
Microsoft in Education
e-YLIKO
Ευρωπαϊκή Ένωση
Mahara partners and supporters
teachthought - We Grow Teachers
Futurelearn
British Council
Teacher Training Videos
SlideShare, Ιωάννης Τζωρτζάκης
International GeoGebra Institute
EDUCAUSE
www.taekpaideutika.gr
Etwinning - Erasmus+
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Πανεπιστήμιο Κρήτης
Bloomz
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Ελλάδας
opencourses.gunet.gr
Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού
CARDET
Creative Commons Organization Ελλάδας
European Schoolnet
Microsoft
Norton Symantec Corporation
Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας ΚΕΓ
UCLlan Cyprus - InSPIRE Research Center
TED TALK
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
Aναστάσιος Κόλλιας
Wikimedia Foundation
SlideShare, Γεώργιος Παλαιογεωργίου
Μουσείο Μπενάκη
William and Flora Hewlett Foundation, ISKME and OER initiatives
Ευρωπαϊκός Οργανισμός Περιβάλλοντος
PC Steps
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Αναστασόπουλος Κωνσταντίνος
innovatemyschool.com
Helen Barrett
economu.wordpress.com
International Reading Association
Ελληνικής Εταιρείας Οικογενειακού Προγραμματισμού, Αντισύλληψης & Αναπαραγωγικής Υγείας
ARENA Blog
Πολύ Γενικό
Πρωτεύουσας σημασίας
Πολύ Εξειδικευμένο
Δευτερεύουσας σημασίας
Φυσική Παρουσία
Διαδικτυακά
Μικτός Τρόπος
Αποτελέσματα Αναζήτησης
(10 Αποτελέσματα που βρέθηκαν)
Ανα σελίδα:
τοποθέτηση με:
Problem based learning and authentic assessment In digital pedagogy: Embracing the role of collaborative communities
Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει ποιοτικά τη σχέση μεταξύ προβλήματος μάθησης, αυθεντικής αξιολόγησης και τον ρόλο της κοινότητας στην προώθηση της μάθησης σε ψηφιακά πλαίσια.
Βέλτιστες Πρακτικές (από / για εκπαιδευτικούς) , Ιστοσελίδα / Ιστοχώρος
Τρόπος Παρακολούθησης / Πρόσβασης:
Διαδικτυακά
E-epimorfosi ΠΙΚ
Βασικός σκοπός της ιστοσελίδας αυτής είναι η στήριξη των εκπαιδευτικών με χρήσιμο υλικό και ιδέες, η ενημέρωσή τους σε θέματα Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας.
Εισαγωγή στο Περιβάλλον Εικονικής Μάθησης και στα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης στο πλαίσιο της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην τάξη.
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union
The MENTEP project is a European Policy Experimentation funded by the European Commission via the Erasmus+ programme. This website reflects the views only of the authors and it does not represent the opinion of the European Commission, and the European Commission is not responsible or liable.