3.1.1. Κριτική θεώρηση διαφόρων μορφών και διαύλων επικοινωνίας ανάλογα με τον στοχευόμενο πληθυσμό (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς), το περιβάλλον (εντός και εκτός της σχολικής αίθουσας) και τους μαθησιακούς στόχους
Δεξιότητα: Επιλογή διαφόρων ψηφιακών διαύλων επικοινωνίας ανάλογα με τον στοχευόμενο πληθυσμό
3.1.2. Κατανόηση της χρήσης ψηφιακών εργαλείων επικοινωνίας από τους μαθητές και αξιοποίηση αυτής της γνώσης κατά την ανάπτυξη στρατηγικών σχεδιασμού και μάθησης.
Δεξιότητα: Δυνατότητα κατανόησης και αξιοποίησης πληροφοριών σχετικά με τη χρήση ψηφιακών επικοινωνιακών εργαλείων εκ μέρους των μαθητών
Πηγές / Υλικό Υπο-Τομέα 3.1
3.2.1. Ικανότητα των εκπαιδευτικών να μοιράζονται πληροφορίες και ψηφιακούς εκπαιδευτικούς πόρους με μαθητές
Δεξιότητα: Δυνατότητα των εκπαιδευτικών να μοιράζονται πληροφορίες και ψηφιακούς εκπαιδευτικούς πόρους με μαθητές
Πηγές / Υλικό Υπο-Τομέα 3.2
3.3.1. Συμμετοχή σε διαδικτυακές εκπαιδευτικές κοινότητες (κοινότητες πρακτικής, π.χ. κοινωνικά δίκτυα) για εκπαιδευτικούς και μαθητές
Δεξιότητα: Συμμετοχή σε διαδικτυακές κοινότητες για εκπαιδευτικούς ή μαθητές
3.3.2. Συμμετοχή σε διαδικτυακές ευκαιρίες για επαγγελματική ανάπτυξη, π.χ. MOOC, διαδικτυακά σεμινάρια, κύκλους κατάρτισης μικτής μάθησης, επαγγελματικές κοινότητες) για να αναπτύξω τις ψηφιακές μου δεξιότητες ή τις παιδαγωγικές μου δεξιότητες στις ΤΠΕ.
Στάση: Αναζήτηση και συμμετοχή σε διαδικτυακές ευκαιρίες για την επαγγελματική μου ανάπτυξη ως προς τις δεξιοτήτες χρήσης ή/και παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ
Πηγές / Υλικό Υπο-Τομέα 3.3
3.4.1. Χρήση των ΤΠΕ για ομαδική εργασία, για συνεργατικές δράσεις και για την ομαδική δημιουργία πόρων, γνώσεων και περιεχομένου.
Δεξιότητα: Συνεργασία μέσω διαδικτύου με εκπαιδευτικούς και μαθητές για την οικοδόμηση της γνώσης και τη δημιουργία πόρων
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Λεωφόρος Μακεδονίας 40, 2238 Λατσιά
Τ.Θ. 12720, 2252 Λευκωσία
+357 22 402310
+357 22 402353