1.1. Σχεδιασμός και υλοποίηση διδασκαλίας με ΤΠΕ (Μαθησιακός Σχεδιασμός)
1.1.1. Ανάπτυξη, εφαρμογή, στοχασμός και ανασχεδιασμός στρατηγικών διδασκαλίας και μάθησης υποστηριζόμενων από τις ΤΠΕ
Δεξιότητα: Η ικανότητα των εκπαιδευτικών να ολοκληρώσουν έναν κύκλο μαθησιακού σχεδιασμού για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία και τη μάθηση
1.1.2. Στάσεις, επίγνωση και κατανόηση των εκπαιδευτικών ως προς την σημασία της χρήσης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση (π.χ. πώς η χρήση των ΤΠΕ αλλάζει τη διαδικασία της διδασκαλίας και της μάθησης και ωφελεί τη μάθηση των μαθητών, το διδακτικό αντικείμενο ή τις δεξιότητες των μαθητών)
Στάση: Γενική στάση απέναντι στις ΤΠΕ στην εκπαίδευση και ο αντίκτυπος αυτής στη διδασκαλία και τη μάθηση.
1.1.3. Σχεδιασμός ελκυστικών μαθησιακών δραστηριοτήτων με τις ΤΠΕ
Δεξιότητα: Παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία, με σκοπό την μεγαλύτερη εμπλοκή των μαθητών (συμπεριλαμβανομένης της μάθησης με βάση το παιχνίδι) και την εναλλαγή παιδαγωγικών στρατηγικών
1.1.4. Σχεδιασμός εξατομικευμένων δραστηριοτήτων για τους μαθητές (δραστηριότητες σχεδιασμένες ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών: τα ενδιαφέροντά τους, τις προτιμήσεις τους και τα στιλ μάθησης - π.χ. ακουστικό ή οπτικό).
Δεξιότητα: Παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ για εξατομικευμένες μαθητικές δραστηριότητες
1.1.5. Σχεδιασμός συνεργατικών μαθησιακών δραστηριοτήτων με ΤΠΕ
Δεξιότητα: Σχεδιασμός συνεργατικών δραστηριοτήτων με ΤΠΕ
Ψηφιακά εργαλεία: εναλλακτική ονομασία των ΤΠΕ, ψηφιακό υλισμικό (hardware) και λογισμικό (software)
1.1.6. Εφαρμογή των ΤΠΕ στις διαθεματικές προσεγγίσεις/ ερευνητική εργασία (“project”)
Δεξιότητα: Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικών προσεγγίσεων με τις ΤΠΕ
Πηγές / Υλικό Υπο-Τομέα 1.1
1.2. Σχεδιασμός και διαχείριση μαθησιακών περιβαλλόντων βασισμένων στις ΤΠΕ
1.2.1. Σχεδιασμός, χρήση και αξιολόγηση ψηφιακών εργαλείων προς ενσωμάτωση στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία (συσκευές ΤΠΕ, ψηφιακά εργαλεία και λογισμικό, Διαδίκτυο και δίκτυα)
Δεξιότητα: Επιλογή και ενσωμάτωση ψηφιακών εργαλείων στη διδασκαλία και τη μάθηση
1.2.2. Ικανότητα διαχείρισης μιας ψηφιακής τάξης και μαθητών που εργάζονται με ΤΠΕ
Δεξιότητα: Άσκηση ηγεσίας στην τάξη κατά τη διαχείριση ψηφιακών περιβαλλόντων
1.2.3. Χρήση εικονικών μαθησιακών περιβαλλόντων από εκπαιδευτικούς και μαθητές (ΕΜΠ) (π.χ. Moodle) και εργαλείων που βασίζονται στο διαδίκτυο (π.χ. εργαλεία διαμοιρασμού εγγράφων και υπηρεσίες βασισμένες σε υπολογιστικά νέφη (cloud).
Δεξιότητα: Χρήση βασισμένων στο διαδίκτυο (web-based) μαθησιακών περιβαλλόντων
Πηγές / Υλικό Υπο-Τομέα 1.2
1.3. Βασιζόμενη σε ΤΠΕ αξιολόγηση
1.3.1. Η ικανότητα των εκπαιδευτικών να χρησιμοποιούν και να προσαρμόζουν βασισμένα στις ΤΠΕ εργαλεία για να υποστηρίζουν διαφορετικούς τύπους αξιολόγησης (διαμορφωτική, αθροιστική)
Δεξιότητα: Αξιοποίηση των ΤΠΕ προς υποστήριξη διαφόρων ειδών αξιολόγησης
1.3.2. Γνώση καθοδήγησης των μαθητών, ώστε να προβαίνουν σε αυτοαξιολόγηση και αξιολόγηση των συμμαθητών τους με τη βοήθεια των ΤΠΕ.
Δεξιότητα: Καθοδήγηση των μαθητών ως προς τη χρήση των ΤΠΕ με στόχο την αυτοαξιολόγηση και την αξιολόγηση των συμμαθητών τους.
1.3.3. Εφαρμογή διδακτικών μεθόδων που υποστηρίζουν τους μαθητές να αναστοχάζονται σχετικά με τη μάθησή τους με τη χρήση ΤΠΕ (Μεταγνώση υποστηριζόμενη από τη δημιουργία ιστολογίων (blogging), δημιουργία βίντεο στο διαδίκτυο (vlogging) κ.ά.)
Δεξιότητα: Αξιοποίηση των ΤΠΕ προς υποστήριξη των στρατηγικών και των πρακτικών μεταγνώσης για τους μαθητές
Πηγές / Υλικό Υπο-Τομέα 1.3