Η δυνατότητα αξιοποίησης των ΤΠΕ για τη συμπληρωματική εξ αποστάσεως ηλεκτρονική διδασκαλία θεμάτων της αγγλικής γραμματικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Στο εν λόγω άρθρο παρουσιάζεται η πειραματική διδασκαλία της «ώρας» και της «ημερομηνίας» στην αγγλική γλώσσα βασισμένη στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ).
Η παιδαγωγική αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στη διδασκαλία και τη μάθηση της Ιστορίας.
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να τεκμηριώσει την εποικοδομητική ένταξη των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στη διδασκαλία και τη μάθηση της Ιστορίας.
Problem based learning and authentic assessment In digital pedagogy: Embracing the role of collaborative communities
Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει ποιοτικά τη σχέση μεταξύ προβλήματος μάθησης, αυθεντικής αξιολόγησης και τον ρόλο της κοινότητας στην προώθηση της μάθησης σε ψηφιακά πλαίσια.
Ένα εξαιρετικό εργαλείο για εκπαιδευτικούς οι οποίοι θέλουν να κάνουν ιδεοθύελλες, να στήσουν μια ομαδική εργασία, να δημιουργήσουν μια κεvτρική τοποθεσία εναπόθεσης ιδεών και γνωμών.
Σειρά Σεμιναρίων (Course) - MOOC (Massive Open Online Course)
Τρόπος Παρακολούθησης / Πρόσβασης:
Διαδικτυακά
10 Ώρες ( Εκτιμώμενη Διάρκεια )
Emerging Trends & Technologies in the Virtual K-12 Classroom
Σε αυτό το course, θα εξερευνήσουμε πώς οι τελευταίες τάσεις στη χρήση της τεχνολογίας επιδρούν στη μάθηση και εμπλοκή των μαθητών μέσω της Κ-12 εικονικής διδασκαλίας.
Σειρά Σεμιναρίων (Course) - MOOC (Massive Open Online Course)
Τρόπος Παρακολούθησης / Πρόσβασης:
Διαδικτυακά
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΕΡΓΟΥ
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union
The MENTEP project is a European Policy Experimentation funded by the European Commission via the Erasmus+ programme. This website reflects the views only of the authors and it does not represent the opinion of the European Commission, and the European Commission is not responsible or liable.