International Conference in Open and Distance Learning
Khan Academy
Μουσείο Φρυσίρα
51 Ευρωπαϊκές χώρες και Πανεπιστήμια
The 3D Classroom
FutureLearn
Πανεπιστήμιο Κύπρου
sdoukakis.files.wordpress.com
Ελληνικό Δημόσιο
Science Direct
London Knowledge Lab - Institute of Education
Northwest Evaluation Association
EAITY-Τομέας Επιμόρφωσης και Κατάρτισης (ΤΕΚ)
Εικονικό Μουσείο Κυπριακών Τροφών και Διατροφής
Google
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Moodle.org
Ελληνική Δημοκρατία - Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Prezi - Δρ. Θεοφανέλλης Τιμολέων
Free Technology for Teachers (blog)
Edtech.gr
Ελληνοβρετανικά ΝΕΑ, Τεύχος 10
International GeoGebra Institute
Horizon2020
SlideShare, Νίκος Παπασταματίου
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Μεσολογγίου
Taylor & Francis
Learning Landscapes
PREZI - Μαρασλής Αντώνης, Σιατραβάνη Παναγιώτα
ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
Relief Teacher Association
Microsoft in Education
e-YLIKO
Ευρωπαϊκή Ένωση
Mahara partners and supporters
teachthought - We Grow Teachers
Futurelearn
British Council
Teacher Training Videos
SlideShare, Ιωάννης Τζωρτζάκης
International GeoGebra Institute
EDUCAUSE
www.taekpaideutika.gr
Etwinning - Erasmus+
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Πανεπιστήμιο Κρήτης
Bloomz
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Ελλάδας
opencourses.gunet.gr
Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού
CARDET
Creative Commons Organization Ελλάδας
European Schoolnet
Microsoft
Norton Symantec Corporation
Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας ΚΕΓ
UCLlan Cyprus - InSPIRE Research Center
TED TALK
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
Aναστάσιος Κόλλιας
Wikimedia Foundation
SlideShare, Γεώργιος Παλαιογεωργίου
Μουσείο Μπενάκη
William and Flora Hewlett Foundation, ISKME and OER initiatives
Ευρωπαϊκός Οργανισμός Περιβάλλοντος
PC Steps
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Αναστασόπουλος Κωνσταντίνος
innovatemyschool.com
Helen Barrett
economu.wordpress.com
International Reading Association
Ελληνικής Εταιρείας Οικογενειακού Προγραμματισμού, Αντισύλληψης & Αναπαραγωγικής Υγείας
ARENA Blog
Πολύ Γενικό
Πρωτεύουσας σημασίας
Πολύ Εξειδικευμένο
Δευτερεύουσας σημασίας
Φυσική Παρουσία
Διαδικτυακά
Μικτός Τρόπος
Αποτελέσματα Αναζήτησης
(10 Αποτελέσματα που βρέθηκαν)
Ανα σελίδα:
τοποθέτηση με:
Why Google Forms is so useful to teachers and students
Σε αυτό το σύντομο βίντεο, o Russell Stannard, εκπαιδευτής στην εκπαιδευτική τεχνολογία, παρουσιάζει τις φόρμες google ως ένα ευέλικτο εργαλείο για τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές στη διαδικασία της διδασκαλίας και της μάθησης.
Στην ομιλία TED Talk, ο Bill Gates μιλά για την ανάγκη των εκπαιδευτικών να λαμβάνουν πολύτιμη ανατροφοδότηση ώστε να μπορούν να βελτιώσουν και να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους και να γίνουν καλύτεροι εκπαιδευτικοί.
Το άρθρο παρουσιάζει τις απόψεις και τις πρακτικές του Εκπαιδευτή Russell Stannard στη χρήση τεχνολογίας «screen capture» ως μέσο ανατροφοδότησης για την εργασία των μαθητών.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης , Σειρά Σεμιναρίων (Course) - MOOC (Massive Open Online Course)
Τρόπος Παρακολούθησης / Πρόσβασης:
Διαδικτυακά
Socrative
Το Socrative είναι μια εφαρμογή που δίνει πρόσβαση στη διαδικασία αξιολόγησης της μάθησης με τη χρήση κουιζ, ερωτηματολογίων, εισητηρίων εξόδου και πολλών άλλων εργαλείων.
Project / Έργο , Βέλτιστες Πρακτικές (από / για εκπαιδευτικούς)
Τρόπος Παρακολούθησης / Πρόσβασης:
Διαδικτυακά
Kahoot
Το Kahoot είναι ένα δωρεάν διαδικτυακό εργαλείο που επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να δημιουργούν, εύκολα και γρήγορα, παιγνιώδη κουίζ με σκοπό την αξιολόγηση των μαθητών τους σε πραγματικό χρόνο τάξης.
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτέλεσε ο Ψηφιακός Φάκελος Εργασιών (ePortfolio Assessment) και συγκεκριμένα ο σχεδιασμός και η εφαρμογή ενός πληροφοριακού συστήματος.
Σειρά Σεμιναρίων (Course) - MOOC (Massive Open Online Course)
Τρόπος Παρακολούθησης / Πρόσβασης:
Διαδικτυακά
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΕΡΓΟΥ
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union
The MENTEP project is a European Policy Experimentation funded by the European Commission via the Erasmus+ programme. This website reflects the views only of the authors and it does not represent the opinion of the European Commission, and the European Commission is not responsible or liable.