Η παιδαγωγική αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στη διδασκαλία και τη μάθηση της Ιστορίας.
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να τεκμηριώσει την εποικοδομητική ένταξη των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στη διδασκαλία και τη μάθηση της Ιστορίας.
Βέλτιστες Πρακτικές (από / για εκπαιδευτικούς) , Μελέτη/Μελέτες Περίπτωσης
Τρόπος Παρακολούθησης / Πρόσβασης:
Διαδικτυακά
The great feedback method needed in schools
Το άρθρο παρουσιάζει τις απόψεις και τις πρακτικές του Εκπαιδευτή Russell Stannard στη χρήση τεχνολογίας «screen capture» ως μέσο ανατροφοδότησης για την εργασία των μαθητών.
Η δυνατότητα αξιοποίησης των ΤΠΕ για τη συμπληρωματική εξ αποστάσεως ηλεκτρονική διδασκαλία θεμάτων της αγγλικής γραμματικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Στο εν λόγω άρθρο παρουσιάζεται η πειραματική διδασκαλία της «ώρας» και της «ημερομηνίας» στην αγγλική γλώσσα βασισμένη στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ).
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union
The MENTEP project is a European Policy Experimentation funded by the European Commission via the Erasmus+ programme. This website reflects the views only of the authors and it does not represent the opinion of the European Commission, and the European Commission is not responsible or liable.